אנחנו בעיצומו של "הגל השני" של מגיפת הקורונה וכבר ברור לכולנו – אנחנו בעידן ה"נורמלי החדש" ודפוסי והרגלי הקניה והצריכה שלנו השתנו – ככל הנראה לזמן רב. אי-הוודאות של השלכות המגיפה על האקוסיסטם של הקמעונאים והספקים בכל הענפים גדולה מאוד בחודשיים האחרונים שואלים אותנו קמעונאות ומפיצים -כיצד צפוי להיראות העידן "הנורמלי החדש"? איך ישתנו הרגלי ודפוסי הקניה? איך כדאי להיערך?
קרא עודעתידנים אומרים שחברות צריכות לחשוב על העתיד כעת (ולהיערך להשלכות המגפה הנוכחית ולמגיפה הבאה...). עסקים בתחום הקמעונאות וההפצה נאבקים כיום באתגרים היומיומיים של השלכות נגיף הקורונוה, וכמעט בלתי אפשרי כיום לתכנן קדימה. WWD ביקש מחמישה עתידנים להוציא את "כדורי הבדולח" שלהם ולהציג את החזון שלהם לגבי העולם של פוסט-מגפה על ידי בחינת תופעות התנהגותיות, טכנולוגיות וחברתיות, שהתרחשו בטראומות העבר, בין אם מדובר במלחמת עולם, אסונות טבע או אסון 9-11, ולחקור התנהגות צרכנית עדכנית ומתפתחת, ודפוסי ביקוש למוצרים ולאורח חיים לאורך דורות של צרכנים, גיאוגרפיה ודמוגרפיה.
קרא עודמנכ"ל רשת קרוגר האמריקאית אחת מרשתות המזון המובילות בארה"ב, מתייחס לאופן שבו הוא צופה את התנהגות הקונים בעולם המזון בעקבות מגפת הקורונה. "כולנו מנסים להבין מה תהיה התנהגות הקונים בטווח הארוך" הוא אומר.
קרא עוד